Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

BSZT Energia Kft.

bsztklima.hu

Általános szerződési feltételek

 

 

A bsztklima.huÁltalános szerződési feltételei.

 

I. Jelen ÁSZF érvényessége éshatálya

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a BSZT EnergiaKft. Cégjegyzékszám: 16-09-021120,

Székhely: 5000 Szolnok, Horgász utca 15.,

Képviselő: Beszteri Szilveszter – Ügyvezető,

adószám: 32084823-2-16,

mint Szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) és fogyasztónak minősülőügyfelei között létrejött olyan adásvételi ügyletek általános szerződésifeltételeit tartalmazza, akik a www.bsztklima.hu weboldalon (a továbbiakban:weboldal) működtetett webshopon keresztül megrendelt termékek vonatkozásábanjönnek létre.

Az ÁSZF alapján a Felhasználó és a Szolgáltató közötti jogviszony kizárólagelektronikus úton jön létre, a Felek külön írásbeli szerződést nem kötnek.

Jelen ÁSZF mindenkor hatályos változata elérhető a weboldalon. ASzolgáltató az ÁSZF megváltoztatásának jogát fenntartja, azzal, hogy amódosításokat ugyanezen a weboldalon közzéteszi. A Felhasználó az általánosszerződési feltételek tudomásul vételével elfogadja, hogy rá nézve a weboldalhasználatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes és aszolgáltatás igénybevételével hatályos. Jelen ÁSZF 2023. január 26-tólhatályos.

A webshop működésével, a megrendeléssel, szállítási és fizetésifeltételekkel kapcsolatos kérdéseivel Ügyfélszolgálatunk nyitvatartási időben09:00 órától 16:00 óráig áll a Felhasználók rendelkezésére. Ügyfélszolgálatelérhetőségei:

Telefon: 06 30 0722844

E-mail: info@bsztklima.hu

 

II. Általános rendelkezések

1.    A jelen Szabályzatbannem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyarjog az irányadó, különös tekintettel –

2.    a PolgáriTörvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.") és Az elektronikuskereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggőszolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény,valamint

3.    A fogyasztó és avállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelezőrendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

4.    14/2015. (II.10.)Korm. rendelet a fluortartalmú üvegházhatású gázokkal és az ózonréteget lebontóanyagokkal kapcsolatos tevékenységek végzésének feltételeiről. A vásárlótérintő kötelezettségekről az NKVH (Nemzeti Klímavédelmi Hatóság) weboldalánfolyamatosan frissülő „Jogszabályok" és GYIK menüpontban tájékozódhat.

5.    Szolgáltató, mintolyan forgalomba hozatalra jogosult vállalkozás F-ÜHG-val előtöltött, helyszínihűtőköri szerelést igénylő, nem hermetikusan zárt, alkalmazást, hűtőegységet (atovábbiakban: berendezés) (pl. split klíma) értékesít, köteles – eredeti,cégszerűen kiállított, egyedi azonosítóval ellátott – telepítési tanúsítványt (atovábbiakban: tanúsítvány) kiállítani. A telepíttető köteles aláírásávaligazolni, hogy képesített vállalkozás végzi a berendezés telepítését, valaminta tanúsítványon a nevét és a szerelés helyszínét (címét) megadni.

 

III. Regisztráció

1.   A vásárlónak a vásárlás megkezdése előtt a honlapon regisztrálni kell akövetkező adatokat:
1. név* (vezetéknév* keresztnév*) vagy cégnév
2. utca, házszám, irányítószám, város, ország*
3. e-mail cím*
4. állam, tartomány, régió, megye*
5. telefonszám*
6. szállítási cím* (amely a számlázási címen belül megadandó adatokkal részbenegyező)
7. számlázási cím
A csillaggal jelölt adatok megadása kötelező. Az itt hivatkozott adatok aFelhasználó személyes adatai, amelyet a Szolgáltató a jelen Szabályzat szerinthivatkozott adatvédelmi rendelkezések szerint kezel és tart nyilván.

2.    A regisztráció melletta Felhasználónak arra is lehetősége van, hogy a Szolgáltató hírlevélszolgáltatását igénybe vegye. Ezt a Felhasználó a „Hírlevél" mellettijelölőnégyzet kipipálásával teheti meg. A Felhasználó a hírlevélszolgáltatásról bármikor leiratkozhat. Felhasználó a hírlevél fel-, ésleiratkozását szabadon módosíthatja.

3.    A regisztrációvisszaigazolása: A regisztrációt követően a Felhasználó egy automatikusrendszerüzenet formájában a regisztráció során megadott email címérevisszaigazolást kap.

 

IV. A megvásárolható termékek, szolgáltatások

1.    A webshopban aSzolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, és a termékrőlfotót jelenít meg.

2.    A termékek online, awebshopon keresztül rendelhetőek meg. A termékekre vonatkozóan megjelenítettárak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban azutánvéttel történő fizetési mód kiválasztásánál nem tartalmazzák a házhozszállítás díját, így az ebben az esetben külön kerül felszámításra. Acsomagolási költséget a termék ára tartalmazza.

3.    Akciós ár bevezetéseesetén, a Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználót az akcióvalérintett termékkörről, az akciós árakról és az akció pontos időtartamáról,eladásösztönző ajánlat – így különösen az árengedmény, ráadás, illetve ajándék– ilyen jellegéről, igénybevételének feltételeiről, az eladásösztönző vetélkedővagy nyereményjáték ilyen jellegéről, és az abban való részvétel feltételeiről.

 

V. A megrendelés és a szerződés létrejötte

1.    A Felhasználó aregisztrációt követően kezdheti meg a vásárlást. A Felhasználó kiválasztja aterméket, és megjelöli, hogy az adott termékből hány darabot kér, majd a„Kosárba" feliratra kattintva a kiválasztott termék(ek)et kosárba helyezi.

2.    A Felhasználó a kosártartalmát bármikor megtekintheti, és módosíthatja.

3.    A fizetendő végösszega megrendelés összesítése és a szállítási mód kiválasztását követően, mindenköltséget tartalmaz. A kifizetett összeg mindaddig előlegként és nem vételár kiegyenlítésekéntkerül könyvelésre a Szolgáltató számláján, amíg Szolgáltató a megrendeléstvissza nem igazolta.

4.    A kosár tartalmát aFelhasználó a „Rendelés elküldése" ikonra kattintással véglegesíti. ASzolgáltató a megrendelés megérkezését automatikus rendszerüzenet formájábanelektronikus úton haladéktalanul visszaigazolja.

5.    A Szolgáltató és aFelhasználó közötti jogviszonya megrendelésnek az ügyfélszolgálat általivisszaigazolásával jön létre (a továbbiakban visszaigazolás), a szerződésmegkötése napjának ez minősül. Amennyiben e visszaigazolás a Felhasználómegrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függőelvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nemérkezik meg, a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéseskötelezettség alól (Elker. tv. 6. § (2) bek.), a Szolgáltató és a Felhasználóközötti jogviszony nem jön létre.

 

VI. A termék beszerelése, tanúsítvány és díj

1.    A termék ára abeszerelés díját nem tartalmazza. A szolgáltató beszerelést nem értékesít,szerelő közvetítését (szerelésszervezést) viszont igény szerint biztosíthat afelhasználó felé.

2.    Felhasználó a termékbeszerelése kapcsán kétféle lehetőség közül választhat:

2.1. A termék beszerelését egy afelhasználó által kiválasztott szerelő végzi, akit Felhasználó a telepítésimunkával közvetlenül bíz meg.

2.2. A termék beszerelését a Szolgáltatóáltal ajánlott, a BSZT Energia Kft. szerelője végzi, akit Felhasználó atelepítési munkával közvetlenül bíz meg.

3.    A termék beszerelése körében,függetlenül attól, hogy a Felhasználó melyik opciót választja, a Szolgáltató afelelősségét teljes mértékben kizárja, tekintettel arra, hogy a termékbeszerelésére és az eszerinti díjfizetésre a szerelő és a Felhasználó közöttikülön jogviszony alapján kerül sor.

 

VII. Fizetési módok

A fizetendő végösszegről a Felhasználó a rendelés visszaigazolásakorértesítést kap. A fizetendő végösszeg valamennyi, a termék árán felülfelszámítandó költséget is tartalmazza.
a) Banki átutalás: A termékek és szolgáltatások ellenértékét banki átutalásútján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: Erste Bank Hungary zRt., 1138 Budapest, Népfürdő u.24-26.

Kedvezményezett neve: BSZTEnergia Kft.

Kedvezményezett számlaszáma: 11600006-00000000-99573179


c) Utánvét: Amennyiben a megrendelt termékek és szolgáltatások ellenértékét, ésa kiszállítás díját a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, válassza az„Utánvét" fizetési módot. Az utánvét fizetése a kiszállító futárnak történhetkészpénzzel, vagy bankkártyával (egyes futárszolgálatoknál nem elérhető),hordozható banki terminálon keresztül. A számla kiállítása: a fizetésjóváírását követően a Szolgáltató a jogszabályi előírásoknak mindenbenmegfelelő számlát állít ki, melyet elektronikus úton juttat el aFelhasználóhoz, a szállítás módjától függetlenül.

 

VIII. A teljesítés

1.    A megrendelésekleadására bármikor lehetőség van, azonban a megrendelések feldolgozása és ennekvisszaigazolása az Ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében történik.

2.    A szállítás határidejea megrendelés visszaigazolását követő 8 munkanap. A Szolgáltató, abban azesetben, ha ettől eltérő határidőben tud szállítani azt a termékmegjelenítésénél és leírásánál külön jelzi.

3.    Ha a Szolgáltató aszerződésben vállalt kötelezettségét azért nem tudja teljesíteni, mert amegrendelt termék, vagy a termék a megrendelés szerinti darabszámban nem állrendelkezésére, köteles erről Felhasználót regisztrált e-mail címénhaladéktalanul tájékoztatni, felajánlva a részszállítást, vagy a rendeléstőlvaló elállás lehetőségét. Döntéséről a Felhasználó az e-mail kézbesítésétőlszámított 3 napon belül írásban köteles tájékoztatni a Szolgáltatót. Amennyiben3 napon belül Felhasználó nem ad írásos visszajelzést, úgy rendelését a Szolgáltatósemmisnek veszi, és erről e-mailben értesíti a Felhasználót.

 

IX. Kiszállítás, átvételi módok és szállítási költség

1.    Átvételi módok:
a) Személyes átvétel a Szolgáltató raktárában: A megrendelt és kifizetetttermék Szolgáltató általi visszaigazolt időpontban Szolgáltató raktárábanszemélyesen átvehető: Cím: 5000 Szolnok, Horgász utca 15Nyitva tartás: Hétfőtőlpéntekig 08:00 – 16:00-ig vagy előre egyeztetett időpontban. Személyes átvételesetén az átvétel díjmentes, minden más esetben a Felhasználó a megrendelttermék árán felül szállítási költséget köteles fizetni. Személyes átvételesetén a Szolgáltató jogosult meggyőződni a terméket átvevő egyéb, aregisztráció során nem kért személyazonosító adatairól és lakcíméről a terméketátvevő személyazonosságának ellenőrzése keretében, annak meggyőződése végett,hogy a terméket az arra jogosult, azaz a Felhasználó, vagy annakmeghatalmazottja veszi át. (Elker. tv. 13/A. (1) és (2) bekezdés) Amennyiben aterméket átvevő jogosultságát a termék átvételére nem igazolja, a Szolgáltató atermék átadását megtagadhatja.

b) Futárszolgálat(Házhozszállítás): Csomagját Magyarország területén az MPL Postacsomag – MagyarPosta zRt. munkatársai fogják kiszállítani Önnek. A kiszállítás díja awebshopon történő megrendelés során történő kiválasztás után hozzáadódik aszámla összegéhez, így a megrendelt termékekkel és szolgáltatásokkal együttkerül kifizetésre.

2.    A csomag átvétele és az ehhez kapcsolódó felelősség korlátozása
A szállításból, így különösen a helytelen vagy hibás szállítási cím megadásábólfakadó jogkövetkezményekért a Szolgáltató a felelősségét teljes mértékbenkizárja. Futárszolgálat igénybevétele esetén a csomagok kézbesítésére afutárszolgálat oldalán megtalálható szállítási módok szerinti időszakban kerülsor. Futárszolgálatok szolgáltatási feltételei: MPL: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf

A Felhasználó kötelesa csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken,csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni.Sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A sérülésből fakadó igényeit aFelhasználó a futárszolgálattal szemben érvényesítheti, azokért a Szolgáltató afelelősségét teljes mértékben kizárja.

 

X. Az elállás joga

1.    Az Európai Parlamentés a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozásközötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm.rendelet szabályozása értelmében a magánszemély Felhasználó, mint fogyasztó amegrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkülelállhat a szerződéstől, amelynek értelmében visszaküldheti a megrendeltterméket.

2.    Az elállási joggyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le,amelyen Felhasználó a megrendelt terméket átvette. A Felhasználót az elállásjoga a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közöttiidőszakban is megilleti. Ebből következően a Felhasználó jelen ÁSZFelfogadásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a teljesítést atermék átvételét megelőzően megkezdi, mégpedig a VII/2. pontban vállaltakszerint. A Felhasználó az elállás jogát az Ügyfélszolgálat alatt megadotte-mail címen keresztül megküldött jognyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II. 26.)Korm. rendelet 2. sz. melléklet szerinti nyilatkozat minta felhasználásával isgyakorolhatja. Az elállási jognyilatkozatot a Szolgáltató haladéktalanulvisszaigazolja.

3.    A Felhasználó elállásijogának gyakorlása körében köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb azelállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve aSzolgáltatónak átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha aFelhasználó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

4.    Elállás esetén aSzolgáltató a Felhasználó részére visszatéríti a termék árát, azonban- a termékbeszerelése során keletkezett értékcsökkenést (pl. műanyag burkolat sérülése) atermék árába minden esetben beszámítja,- a termék beszerelésének díját aSzolgáltató vissza nem téríti, és- a termék visszaküldésének valamennyiköltségét (csomagolás és visszaszállítás) a Felhasználónak kell viselnie. AFelhasználó a megrendelt terméket személyesen, vagy futárszolgálat segítségéveljuttathatja vissza a Szolgáltató részére. Amennyiben a Felhasználó a termékmegfelelő visszacsomagolásáról nem gondoskodik, és emiatt a termékben kárkeletkezik, a Szolgáltató ezt a kárt a beszereléssel együtt járóértékcsökkenésen felül a termék árába szintén beszámíthatja. A termék árát aSzolgáltató annak igazolt visszaérkezésétől számított 15 napon belül, bankiátutalással teljesíti, e visszatérítési mód alkalmazásával a Felhasználótsemmilyen többletköltség nem terhelni.

 

XI. Panaszkezelés

1.    A Szolgáltató elkötelezettaz iránt, hogy a megrendelést a weboldalon vállalt minőségben, a Felhasználómegrendelése alapján és megelégedése mellett teljesítse. Amennyiben ennekellenére a Felhasználónak a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kifogásamerül fel, panaszát az Ügyfélszolgálat elérhetőségei között megadott e-mailcímen jelezheti.

2.    A Szolgáltató aFelhasználó panaszát megvizsgálja, majd annak beérkezésétől számított 15 naponbelül a panasz kivizsgálásának eredményéről visszajelzést küld a Felhasználórészére. Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó panaszát elutasítja,álláspontját indokolja. A panaszkezeléssel kapcsolatos igénybejelentéseket aSzolgáltató 1 évig őrzi.

3.    A Felhasználópanaszának elutasítása esetén a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhat akövetkező elérhetőségeken: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest,József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: 361 459 4800 Faxszám: 36 1 210 4677

 

XII. Adatvédelmi nyilatkozat

1.    A Szolgáltató, egybenAdatkezelő (a továbbiakban: Adatkezelő) elkötelezett az iránt, hogy aFelhasználók adatait a Szolgáltatás igénybevétele során a jogszabályokkalösszhangban kezelje. A vonatkozó jogszabályok különösen az alábbiak: 2011. éviCXII. törvény – az információs önrendelkezési jogról és azinformációszabadságról (Infotv.); 2013. évi V. törvény – a PolgáriTörvénykönyvről (Ptk.); 2001. évi CVIII. törvény – az elektronikus kereskedelmiszolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokegyes kérdéseiről (Eker. tv.); 2003. évi C. törvény – az elektronikushírközlésről (Eht.); 2008. évi XLVIII. törvény – a gazdasági reklámtevékenységalapvető feltételeiről és egyes korlátairól (Grt.).

2.    Az Adatkezelő teljeskörűen biztosítja a Felhasználónak az általa megjelentetett valamennyi, azinformációs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. éviCXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) 2. § (1) bekezdése szerint, a törvény tárgyihatálya alá eső tény, információ, adat (a továbbiakban együttesen: személyesadat) kezelésének szabályait, továbbá ilyen adat illetéktelen harmadik személyáltal történő megszerzése vagy felhasználása, esetleges nyilvánosságra hozatalaelleni védelmet.

3.    Az Adatkezelő azadatok megőrzése érdekében az adattároláshoz, feldolgozáshoz kapcsolódóinformatikai és egyéb biztonságos adatkezelést elősegítő valamennyi intézkedéstmegteszi, biztosítja, a személyes adatokat zártan kezeli.

4.    Az Adatkezelőgondoskodik arról, hogy a jelen szabályzatban foglalt valamennyi rendelkezést aFelhasználó megismerhesse, és részére hozzáférhető legyen.

5.    Az Adatkezelő a IX/.1.pont a) alpontját kivéve a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi, azokhelytállóságáért a felelősségét kizárja.

6.    Az adatkezelésselérintett tevékenységek és adatok köre a regisztráció során megadott adatok aIII/1. pont szerint.

7.    A Személyes adatoktárolása és információbiztonság

7.1. Személyes adat csak az adatkezeléscéljával összhangban kezelhető. A Szolgáltató a regisztráció során megadottadatokon kívül természetes személyazonosító adatokat nem tárol. A Szolgáltató aregisztráció során megadott adatokat egy adatbázisban tárolja.

7.2. Az adatkezelés célja:

a) a weboldal szerintiszolgáltatásnyújtás biztosítása, kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás aFelhasználóval, a honlapon történő regisztráció, kapcsolódó kiegészítőszolgáltatások igénybevétele céljából történő adatkezelés (számlázás)(szűkített adatkezelési cél) és

b) hírlevél kiküldésének alapjáulszolgáló adatbázis kezelés, marketing, promóció, az Adatkezelő profiljába illőszolgáltatás színvonalának növelése, ennek érdekében végzett piackutatás és afogyasztói szokások felmérése (bővített adatkezelési cél)
7.3. Az adatkezelés jogalapja: a Felhasználó önkéntes hozzájárulása. AFelhasználó a regisztrációval hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez.
7.4. Az adatkezelés időtartama: az ügyfélkapcsolat fennállásáig, amely azadatkezelés célját tekintve az alábbiak szerint differenciált:

7.4.1 A jelen ÁSZF szerinti jogviszonylétrehozása, tartalmának meghatározása,

módosítása, teljesítésének figyelemmelkísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatoskövetelések érvényesítése, azaz a XI.7.2. a) pontban rögzített célból kezeltadatok körében – amennyiben a Felhasználó a regisztráció során a hírlevélszolgáltatást nem veszi igénybe, azaz arra nem iratkozik fel, vagy arról későbbleiratkozik – az adatokat törölni kell:– a szerződés létrejöttének elmaradásátkövető 7 napon belül, — a szerződés megszűnését, valamint a számlázást követőena termékre biztosított garancia lejártát követő 7 napon belül. 7.4.2.Amennyiben a Felhasználó a hírlevél szolgáltatást is igénybe vette, ebben azesetben az adatok törlésére a Felhasználó hírlevélről történő leiratkozásiránti kérelmének beérkezése alapján, attól számított 7 napon belül kerül sor,függetlenül a 7. pontban meghatározott időtartamtól, tekintettel arra, hogy7.4.2.1 a Szolgáltató az adatkezelés céljának differenciálásától függetlenül aFelhasználók személyes adatait egy adatbázisban kezeli, és

7.4.2.2 az ügyfélkapcsolatot aFelhasználó önrendelkezési jogának tiszteletben tartása mellett, kifejezetten aFelhasználónak az ügyfélkapcsolat (hírlevélről való leiratkozás) törléséreirányuló kérelmének a beérkezéséig tartja fenn.
7.4.3. A Felhasználó regisztráció törlése iránti kérelmének beérkezése alapján,attól számított 7 napon belül, amennyiben az 7.5. és 7.6. pont szerinti eseteknem állnak fenn.
7.5. Az Adatkezelő az adatok kezelése – így különösen azok tárolása,helyesbítése, törlése – a felhasználói tájékoztatás kérése, illetve tiltakozásasorán az elvárt védelmi szintet nyújtja.

7.6. Az Felhasználóval egyéb, veleközvetlenül, vagy közvetve kapcsolatba nem hozható, beazonosíthatatlan – atovábbiakban anonim – adatok személyes adatnak nem minősülnek.

 

XIII. Jogorvoslati tájékoztatás

1.    A Felhasználótájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyesadatainak helyesbítését, illetve – a jogszabályban elrendelt adatkezelésekkivételével – törlését az Ügyfélszolgálat alatt megadott e-mailcímen.

2.    A Felhasználókérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt adatokról, azadatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó adatairólés az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kikismerhetik meg az adatokat, valamint a Felhasználó adatkezeléssel kapcsolatosjogairól és jogorvoslati lehetőségeiről is.

3.    Panaszkezelés: A  Felhasználó adatainak kezelésével kapcsolatos panaszát az Ügyfélszolgálat alattmegadott e-mailcímen küldheti el. Az Adatkezelő vállalja, hogy a panaszt annakbeérkezését követő 15 napon belül kivizsgálja, és annak eredményéről aFelhasználót tájékoztatja.

4.    Jelen szabályzatban  nem szabályozott kérdésekben a Szolgáltatónak a weboldalon megtalálhatóAdatvédelmi-, és kezelési nyilatkozatában foglalta irányadóak.

 

 

 

Kelt: Szolnok, 2023.01.26.

 

Beszteri Szilveszter  ügyvezető

Az oldal használatával elfogadod a cookie-kat és az Általános Szerződési Feltételek. (ÁSZF)